Səhər yeməyinin sağlamlığa 5 faydası

Səhər yeməyi, şübhəsiz ki, günün ən vacib yeməyidir. Məqsədiniz arıqlamaq və ya sadəcə sağlam olmaqdırsa səhər yeməyini adi bir vərdiş halına gətirmək vacibdir. Faydaları çoxdur, şəkərli diabetin aşağı dərəcələrindən kilo itkisinə qədər.

Səhər yeməyini ötürərkən, vücudunuza sanki yeməyin gəlməsinin çətin olduğunu və enerjini qoruduğunuzu söyləyirsiniz. Beləliklə, nə baş verir? Maddələr mübadiləniz yavaşlayır və bədəniniz yağ saxlamağa çalışır.

Sağlam və ürəkaçan bir səhər yeməyini yeməyin vacibliyini göstərən bütün dəlillərlə bu qədər insanın hələ də yeməkdən yayınması düzgün deyildir. Bazar araşdırması şirkətinin məlumatına görə NPD qrupu, 35-54 yaş arasındakı kişilərin təxminən 18% və qadınların 13% -i səhər yeməyi yemirlər. Səhər yeməyinin faydaları ilə tanış olmaq bunun gününüzün vacib bir hissəsinə çevirməyizdə rol oynayacaqdır.

1. Səhər yeməyi iştahı azaldır

 

Tədqiqatlar göstərir ki, səhər yeməyi yemək ilk növbədə gün ərzində aclığı xeyli azaldır. Qəribədir? Bir çox insan əlavə kalori almamaq üçün səhər yeməyi yemir, ancaq səhər tezdən yüksək lifli bir səhər yeməyi yemək gün ərzində ac olma ehtimalını azaldır.

 

2. Az yeyirsiniz

 

Bu, siyahının ilk faydasına bir növ əlavədir. İştahanı azaltmaqla ac olma ehtimalı azalır və beləliklə, yemək ehtimalı da azalır. 2011-ci ildə Qidalanma Jurnalı tərəfindən edilən bir araşdırma göstərmişdir ki, səhər yeməyi yeyən subyektlərin səhər yeməyi yeməyən subyektlərlə müqayisədə gün ərzində aclıq səviyyəsi daha azdır.

 

3. Yaddaşınız yaxşılaşır

 

Karbohidratlar beynin sağlam işləməsi üçün vacibdir. Gününüzə başlamaq üçün yüksək keyfiyyətli bir səhər yeməyi yeməklə yaddaşınızı və konsentrasiyanı yaxşılaşdırmaqla yanaşı əhvalınızı düzəldə və stressinizi azalda bilərsiniz. Uşaqlar arasında aparılan müxtəlif tədqiqatlar səhər yeməyini yeyən uşaqların idrak bacarıqlarını inkişaf etdirdiklərini və məktəbdə daha yaxşı qiymətlər aldığını göstərmişdir.

 

4. 2-ci tip diabetin qarşısını ala bilərsiniz

 

Bəli, düz oxudunuz. Mütəmadi olaraq sağlam bir səhər yeməyi yeyərək diabetin qarşısını ala biləcəyinizi göstərən əhəmiyyətli araşdırmalar var. 10 illik bir proqram üzərində aparılan bir araşdırmada tədqiqatçılar, səhər yeməyini müntəzəm yeyən insanların şəkərli diabet riskini təxminən 30% azaltdıqlarını aşkar etdilər. 

 

5. Çəkiniz daha az olacaq

 

2010-cu ildə Avropada aparılan bir araşdırma və “Qida Elmləri və Qidalanma” mövzusunda dərc edilmiş məlumatlar, səhər yeməyi yeyənlərin piylənmə riskini azaltdıqlarını və daha sağlam BMI göstəricisinə sahib olduqlarını göstərdi. 

 

Yaxşı səhər yeməyi seçimləri

 

Səhər yeməyiniz üçün nə yeyəcəyinizi seçərkən, çalışın ki, qidalı maddələrlə dolu ərzaqlara üstünlük verəsiniz. Nümunələr arasında yumurta, yoqurt, yulaf, meyvə və tam buğda unundan hazırlanmış tost ola bilər. Şirniyyatlar, dənli bitkilər, ağ çörək və digər işlənmiş qidaları məhdudlaşdırmağa çalışın.

Artıq bildiyimiz kimi sağlam səhər yeməyinin bir çox faydası vardır. Səhhətinizə ciddi yanaşırsınızsa və ya arıqlamaq istəyirsinizsə, müntəzəm səhər yeməyini güdəlik rejiminizin müntəzəm bir aspekti halına gətirməyiniz vacibdir.

 

Mənbə: oatsovernight.com

QEYDİYYAT


Ödənişsiz və sadədir. İndi qeydiyyatdan keç və avantajlar dünyasına giriş əldə et!


Hesab yaratmaqla siz istifadə şərtlərini qəbul etmiş olursunuz

Nömrənizi daxil edin